Menu

Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet bij? Stel je eigen vraag:


Kunt u mij een catalogus sturen van uw productassortiment?

Nee. Gezien de diversiteit aan producten en bijhorende mogelijkheden hebben wij geen catalogus van al onze producten. Op deze website hebben wij een zo overzichtelijk mogelijk geheel gemaakt van veel voorkomende en verkochte producten, uitgesplitst naar onze type hekwerken. In onderling overleg kunnen wij voor u het meest geschikte en functionele type hekwerk samenstellen en geheel vrijblijvend aanbieden.

Kunt u mij een prijslijst sturen van uw producten?

Nee. Gezien de diversiteit aan mogelijkheden en het zoveel mogelijk op maat aanbieden van onze hekwerken is dit niet mogelijk. Om u toch een goede prijsindicatie te kunnen geven, hebben wij een webshop ingericht. Wanneer u de gestelde vragen beantwoord, krijgt u een goede richtprijs. Mocht u verdere interesse hebben, dan kunt u contact opnemen met één van onze adviseurs

Waarom moet ik voor Arfman Hekwerk B.V. kiezen?

U krijgt advies op maat;
U kiest voor ruime en specialistische kennis en ervaring;
U kiest voor kwalitatief hoogwaardige en duurzame materialen;
U kiest voor vakkundige montage;
U krijgt een hekwerk of raster waar u tevreden over bent en blijft;

Kortom: uw hekwerk of raster biedt een meerwaarde voor u en uw woning;





Is de prijsstelling inclusief montage?

Ja, standaard is de gehanteerde prijs per eenheid voor het leveren en aanbrengen van het geselecteerde product. Indien u wenst kunt u kiezen voor alleen materiaalleverantie.

Hoe lang gaan Robinia of tamme Kastanje palen mee?

Het betreft natuurproducten waarop geen garantie gegeven kan worden, maar de levensduur is, mede afhankelijk van de grondslag, 10 tot 15 jaar.

Wat is het verschil tussen Robinia en tamme Kastanje?

Tamme Kastanje is minder grillig van vorm dan Robinia. Robinia palen gebruiken we voor raster tot en met 100 cm hoog. Tamme Kastanje passen we toe voor alle raster hoogtes.

Hoe kan ik in contact komen met een vertegenwoordiger?

Neem contact met ons op tijdens kantooruren en u wordt in contact gebracht met een vertegenwoordiger die u te woord kan staan en u antwoord kan geven op uw vragen.

Als ik opdracht geef hoe lang duurt het dan voordat het hekwerk geplaatst wordt?

Gemiddeld 4 weken, dit heeft te maken met eventueel materiaal leverantie voor uw project en het inpassen in de werkplanning. Als uw project specifieke materialen nodig heeft of een speciale aanpak vereist nemen wij contact met u op om de situatie door te spreken en afspraken te maken.

Hoe houdt Arfman rekening met de ligging van kabels en leidingen?

Arfman zorgt voor de informatie over de ligging van kabels en leidingen op uw perceel. Aan de hand van deze informatie worden eventuele kabels en leidingen opgezocht en wordt met de hand gegraven.

Ik ruim zelf het oude hekwerk op, scheelt dit financieel nog iets?

Van zelf sprekend. Anders zouden wij kosten in rekening brengen om uw oude hekwerk te demonteren en af te voeren.

Moet ik thuis blijven als het hekwerk gemonteerd wordt?

Is niet nodig. Maar het is wel prettig als u aanwezig kunt zijn bij de start van de werkzaamheden, zodat we zeker weten dat we het hekwerk plaatsen conform uw wens.

Verkopen jullie ook aan particulieren?

Ja, maar u moet wel bedenken dat voor een hekwerk minder dan 50 meter, dat de kosten voor de arbeid in verhouding hoger liggen.

Is de prijs inclusief grondwerk?

Alleen als er voor uw hekwerk ook grondwerk verricht moet worden. Onze prijzen per eenheid zijn voor het leveren en aanbrengen van het geselecteerde product.

Monteert Arfman het hekwerk met eigen monteurs?

Ja, tenzij de uitvoering in een hele drukke periode plaats vindt. Dan kunnen wij gebruik maken van vooraf geselecteerde monteurs die tijdelijk ingeleend worden. Deze monteurs streven een zelfde kwaliteit na die u verwachten mag van Arfman personeel.

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Neem contact met ons op tijdens kantooruren en afhankelijk van uw klacht wordt u in contact gebracht met de juiste persoon die u te woord kan staan. Afhankelijk van de aard van de klacht ondernemen wij actie. Hierna houden wij u op de hoogte hoe de klacht afgehandeld is of gaat worden.

Contact met onze adviseur

Bel nu (0548) 36 29 48
Contact opnemen met onze adviseur

Online prijzen berekenen

Raadpleeg onze koophulp

Techniek & ontwerp door Moddit Internet Reclamebureau