FAQ

Heb je vragen over de werkwijze of producten van Arfman? Hieronder staat een aantal veelgestelde vragen. Als je vraag er niet bij staat, mail ons dan je vraag via ons contactformulier.

Hebben jullie ook een catalogus sturen van het productassortiment?

Nee, wij werken niet met een catalogus, gezien de diversiteit aan producten en bijhorende mogelijkheden. Op deze website hebben wij een zo overzichtelijk mogelijk geheel gemaakt van veel voorkomende en verkochte producten, uitgesplitst naar onze type hekwerken. In onderling overleg kunnen wij het meest geschikte en functionele type hekwerk samenstellen en geheel vrijblijvend aanbieden.

Kunnen jullie mij een prijslijst sturen van uw producten?

Nee, gezien de diversiteit aan mogelijkheden en het zoveel mogelijk op maat aanbieden van onze hekwerken is dit niet mogelijk. Om toch een goede prijsindicatie te kunnen geven, geven wij bij een aantal producten richtprijzen. Daarnaast hebben wij een webshop ingericht, waar je iets specifiekere prijzen kan krijgen wanneer je de gestelde vragen beantwoordt. Mocht je verdere interesse hebben, is het verstandig contact op te nemen met één van onze adviseurs.

Waarom moet ik voor Arfman Hekwerk kiezen?

Bij Arfman zorgen we voor professioneel advies op maat door onze jarenlange specialistische kennis en ervaring. Ook zorgen wij ervoor dat onze materialen kwalitatief hoogwaardig en duurzaam zijn. De montage wordt altijd met zorg gedaan, zodat iedere klant een hekwerk of raster krijgt waarmee je tevreden bent en blijft.

Is de prijsstelling inclusief montage?

Ja, standaard is de gehanteerde prijs per eenheid voor het leveren en aanbrengen van het geselecteerde product. Je kan echter ook bij ons materiaal bestellen. Neem contact op voor de mogelijkheden.

Hoe lang gaan Robinia of tamme Kastanje palen mee?

Het betreft natuurproducten waarop geen garantie gegeven kan worden, maar de levensduur is, mede afhankelijk van de grondslag, 10 tot 15 jaar.

Wat is het verschil tussen Robinia en tamme Kastanje?

Tamme Kastanje is minder grillig van vorm dan Robinia. Robinia-palen gebruiken we voor raster tot en met 100 centimeter hoog. Tamme Kastanje passen we toe bij alle rasterhoogtes.

Hoe kan ik in contact komen met een verkoopadviseur?

Met ons in contact komen is makkelijk: bekijk hier de mogelijkheden.

Als ik opdracht geef hoe lang duurt het dan voordat het hekwerk geplaatst wordt?

Gemiddeld duurt dit vier weken. De duur heeft te maken met eventuele inkoop van materiaal en de werkplanning van dat moment. Als het project specifieke materialen nodig heeft of een speciale aanpak vereist, nemen wij contact op om de situatie door te spreken en afspraken te maken.

Hoe houdt Arfman rekening met de ligging van kabels en leidingen?

Arfman zorgt voor de informatie over de ligging van kabels en leidingen op het perceel. Aan de hand van deze informatie worden de aanwezige kabels en leidingen opgezocht en eventueel wordt er met de hand gegraven.

Ik ruim zelf het oude hekwerk op, scheelt dit financieel nog iets?

Vanzelfsprekend. Anders zouden wij kosten in rekening brengen om uw oude hekwerk te demonteren en af te voeren.

Moet ik thuis blijven als het hekwerk gemonteerd wordt?

Is niet per se nodig, maar het is wel prettig als je aanwezig kunt zijn bij de start van de werkzaamheden, zodat we zeker weten dat we het hekwerk op een juiste manier plaatsen.

Is de prijs inclusief grondwerk?

Alleen als er voor ook grondwerk verricht moet worden. Onze prijzen per eenheid zijn voor het leveren en aanbrengen van het geselecteerde product.

Monteert Arfman het hekwerk met eigen monteurs?

Ja, tenzij de uitvoering in een hele drukke periode plaats vindt. Dan kunnen wij gebruik maken van vooraf geselecteerde monteurs die tijdelijk ingeleend worden. Deze monteurs streven een zelfde kwaliteit na als van Arfman monteurs.

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Neem contact met ons op tijdens kantooruren en we brengen je in contact met de juiste persoon. Afhankelijk van de aard van de klacht ondernemen wij actie. Hierna houden wij je op de hoogte over hoe de klacht afgehandeld is of gaat worden.

Direct contact met onze adviseur

Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×